210 23 23 331 , 697 45 50 181-183
autotabas@hotmail.com
BLOGΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
BACK

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Τι βλάβες προκαλούνται όταν οδηγούμε με «λαμπάκι»;

Μια κακή συνήθεια, η οποία εν πολλοίς μετετράπη σε αναγκαίο κακό τον καιρό της κρίσης, είναι ο ανεφοδιασμός του αυτοκινήτου μόνο όταν ανάψει το «λαμπάκι» στο καντράν.

Πολλοί Έλληνες εξαναγκάστηκαν να μάθουν στην οδήγηση με λίγο καύσιμο στο ντεπόζιτο, διατηρώντας τον κινητήρα και το σύστημα τροφοδοσίας σε αυτή την κατάσταση σχεδόν επί μονίμου βάσεως. Μια τακτική, ωστόσο, που μπορεί να προκαλέσει πολλές βλάβες, όπως εξηγεί και ο Jason Fenske του Engineering Explained, αλλά και τα εγχειρίδια χρήσης των κατασκευαστών.

Η λιγοστή ποσότητα καυσίμου, ανεξαρτήτως αν πρόκειται για βενζίνη ή πετρέλαιο, έχει ως αποτέλεσμα την ακανόνιστη τροφοδοσία καυσίμου, δημιουργώντας αντίστοιχα προβλήματα στην καύση. Το μείγμα αναγκαστικά γίνεται πιο φτωχό, προκαλώντας «πειράκια» με τα δεδομένα προβλήματα που επιφέρει στους κυλίνδρους, τα πιστόνια και τις μπιέλες η άναρχη αυτανάφλεξη στον θάλαμο καύσης.

Εκτός αυτού, η αστάθεια στην τροφοδοσία μπορεί να περάσει άκαυστο καύσιμο στο σύστημα εξαγωγής και κατ’ επέκταση τον καταλύτη, μειώνοντας την διάρκεια ζωής του.

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε τις πιο γνωστές βλάβες, που αφορούν την τρόμπα βενζίνης και τα μπεκ. Αμφότερα, όταν το ντεπόζιτο είναι σχεδόν άδειο, τραβάνε σκουπιδάκια και επικαθίσεις από τον πάτο, με τον κίνδυνο του βουλώματος να αυξάνεται εκθετικά όσο περισσότερο οδηγούμε υπό αυτές τις συνθήκες.

Επιπρόσθετα, η οδήγηση με λιγοστό απόθεμα καυσίμου ενδέχεται να προκαλέσει απότομη ακινητοποίηση του οχήματος και κίνδυνο σύγκρουσης, ειδικά σε δρόμους με κλίση. Η μικρή ποσότητα στο ρεζερβουάρ συγκεντρώνεται σε ένα σημείο, η αντλία αδυνατεί να «ρουφήξει» επαρκή ποσότητα –τραβώντας παράλληλα τα προαναφερθέντα σκουπίδια- και ο κινητήρας μπορεί να ρετάρει ή και να σβήσει εντελώς, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οδική ασφάλεια.

Όπως υπογραμμίζει ο Fenske, καμία βλάβη δεν είναι ακαριαία – πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Για παράδειγμα, η αντλία ή τα μπεκ δεν θα βουλώσουν μονομιάς αλλά μετά από καιρό οδήγησης στο «λαμπάκι». Παρόλα αυτά, αν τα ανωτέρω μηχανικά μέρη είναι ήδη ταλαιπωρημένα και σταθούμε άτυχοι στην επιλογή βενζινάδικου, βάζοντας λίγη ποσότητα καυσίμου που παράλληλα θα είναι έντονα νοθευμένη, αμφότερα μπορεί να φράξουν ταχύτατα και να οδηγήσουν σε ακινητοποίηση του οχήματος.

 *Δείτε στο site autotabas.gr τα πάντα όσον αφορά συμβουλές, υπηρεσίες και νέα για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Βρισκόμαστε στα Άνω Λιόσια και στο συνεργείο μας είμαστε πρόθυμοι να λύσουμε οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με ζητήματα αυτοκινήτων.

 

service
από

40

ευθυγραμμίσεις
από

40

service a/c
από

20

αν θέλετε να
κλείσετε ραντεβού για
επισκευή - συντήρηση
αν σας ενδιαφέρει
η αγορά ή η πώληση
μεταχειρισμένου IX
επικοινωνείστε μαζί μας
τηλεφωνικά από
Δευτέρα - Παρασκευή 10πμ - 6μμ
ή στείλτε μας e-mail
στη διεύθυνση
autotabas@hotmail.com

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

AUTOTABAS CAR REPAIR & SERVICE | Συνεργείο στα Άνω Λιόσια

Η εταιρεία AUTOTABAS δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου από το 2007, το ανθρώπινο δυναμικό της μετράει πολλά χρόνια εμπειρίας στην επισκευή του αυτοκινήτου και είναι στη διάθεση σας για να σας εξυπηρετήσει και να προσφέρει ικανοποιητικές λύσεις στις ανάγκες σας.

Τάμπας Νίκος
Υπογραφή Νίκος Τάμπας
Τάμπας Λεωνίδας
Υπογραφή Λεωνίδας Τάμπας
Autotabas Τηλέφωνα επικοινωνίας
24ωρη εξυπηρέτηση 210 2323331 697 45 50 181 697 45 50 183 autotabas@hotmail.com
Autotabas Ωράριο
Ωράριο Λειτουργίας Δευτέρα - Παρασκευή 8:00 - 20:00
Autotabas Διεύθυνση
Που βρισκόμαστε; Αθηνών 8, Άνω Λιόσια Κάντε κλικ στη διεύθυνση για να μας βρείτε στο Google Maps
Autotabas Κλείστε ραντεβού
κλείστε ραντεβού Βρείτε μας σε τρία βήματα!
Designed & Developed by: Overmedia SA