210 23 23 331 , 697 45 50 181-183
autotabas@hotmail.com
BLOGΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
BACK

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Γιατί πρέπει να πατάμε συμπλέκτη όταν βάζουμε μπροστά;

Όποιος έχει οδηγήσει καινούργιο αυτοκίνητο, γνωρίζει πως ο κινητήρας δεν παίρνει μπρος αν δεν πατήσουμε το πεντάλ του συμπλέκτη.

Πολλοί οδηγοί βέβαια δεν περίμεναν τις τεχνολογικές εξελίξεις, αλλά απομόνωναν την μετάδοση από το μοτέρ όταν έβαζαν σε λειτουργία το δεύτερο.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό και κατά πόσο είναι σωστό να το κάνουμε στα παλαιότερα μοντέλα;

Η προφανής εξήγηση έχει να κάνει με θέματα ασφαλείας. Πατώντας τον συμπλέκτη, το κιβώτιο δεν ασχολείται με την έναρξη του κινητήρα οπότε αποτρέπεται η κλοτσιά του αυτοκινήτου, αν το έχουμε ασφαλίσει με ταχύτητα. Θα αναρωτηθεί κανείς πώς γίνεται να μην δει ο οδηγός πως υπάρχει ταχύτητα και να βάλει μπροστά. Η απάντηση έχει να κάνει με το πρωινό ξύπνημα. Είναι πολύ εύκολο να μπει κάποιος στο αυτοκινήτο του το πρωί για να πάει στη δουλειά του, πιθανόν έχοντας έγνοιες που αφορούν το εργασιακό κομμάτι. Το αν υπάρχει ή όχι ταχύτητα «μέσα» στέκεται πολύ χαμηλά στις προτεραιότητες ενός αγουροξυπνημένου εγκεφάλου, με τις έγνοιες να πολλαπλασιάζονται σε περίπτωση που η προαναφερθείσα «κλοτσιά» χτυπήσει το έμπροσθεν παρκαρισμένο.

Από μηχανικής άποψης, τα οφέλη είναι ανάλογα. Το πάτημα του συμπλέκτη απελευθερώνει τον κινητήρα από την αντίσταση του κιβωτίου στην εκκίνηση, κάνοντας πιο εύκολο το έργο της μίζας και της μπαταρίας. Ακόμα κι όταν ο λεβιές είναι στη «νεκρά», τα γρανάζια του κιβωτίου και ο σφόνδυλος περιστρέφονται. Απλά δεν μεταφέρουν κίνηση. Όλη αυτή η κίνηση προκαλεί θερμικές απώλειες, τις οποίες θα πρέπει να αντιπαρέλθει ένας «παγωμένος» κινητήρας – με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την μακροημέρευση της μίζας και του εναλλάκτη. Αναλόγως των τεχνικών χαρακτηριστικών, της παλαιότητας του αυτοκινήτου και των συνθηκών, το πάτημα του συμπλέκτη ενδείκνυται να είναι παρατεταμένο.

Για παράδειγμα, αν βάλεις μπροστά παλιό αυτοκίνητο το χειμώνα και αφήσεις τον συμπλέκτη με το που εκκινήσει ο κινητήρας, κατά πάσα πιθανότητα θα σβήσει. Κι αυτό γιατί το μοτέρ θέλει περισσότερο χρόνο να φτάσει στις ανεβασμένες στροφές του ρελαντί, κάτι που δεν προλαβαίνει να κάνει με το άμεσο άφημα του αριστερού πεντάλ.

Δεν είναι τυχαίο πως σε όλα τα εγχειρίδια των καινούργιων αυτοκίνητων, αναφέρεται ρητά η επισήμανση της εκκίνησης του κινητήρα με τον συμπλέκτη πατημένο.

*Δείτε στο site autotabas.gr τα πάντα όσον αφορά συμβουλές, υπηρεσίες και νέα για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Βρισκόμαστε στα Άνω Λιόσια και στο συνεργείο μας είμαστε πρόθυμοι να λύσουμε οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με ζητήματα αυτοκινήτων. 

 

service
από

40

ευθυγραμμίσεις
από

40

service a/c
από

20

αν θέλετε να
κλείσετε ραντεβού για
επισκευή - συντήρηση
αν σας ενδιαφέρει
η αγορά ή η πώληση
μεταχειρισμένου IX
επικοινωνείστε μαζί μας
τηλεφωνικά από
Δευτέρα - Παρασκευή 10πμ - 6μμ
ή στείλτε μας e-mail
στη διεύθυνση
autotabas@hotmail.com

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

AUTOTABAS CAR REPAIR & SERVICE | Συνεργείο στα Άνω Λιόσια

Η εταιρεία AUTOTABAS δραστηριοποιείται στο χώρο του αυτοκινήτου από το 2007, το ανθρώπινο δυναμικό της μετράει πολλά χρόνια εμπειρίας στην επισκευή του αυτοκινήτου και είναι στη διάθεση σας για να σας εξυπηρετήσει και να προσφέρει ικανοποιητικές λύσεις στις ανάγκες σας.

Τάμπας Νίκος
Υπογραφή Νίκος Τάμπας
Τάμπας Λεωνίδας
Υπογραφή Λεωνίδας Τάμπας
Autotabas Τηλέφωνα επικοινωνίας
24ωρη εξυπηρέτηση 210 2323331 697 45 50 181 697 45 50 183 autotabas@hotmail.com
Autotabas Ωράριο
Ωράριο Λειτουργίας Δευτέρα - Παρασκευή 8:00 - 20:00
Autotabas Διεύθυνση
Που βρισκόμαστε; Αθηνών 8, Άνω Λιόσια Κάντε κλικ στη διεύθυνση για να μας βρείτε στο Google Maps
Autotabas Κλείστε ραντεβού
κλείστε ραντεβού Βρείτε μας σε τρία βήματα!
Designed & Developed by: